دسته‌بندی نشده

استقبال چشمگیر از ردمی Note 11T Pro

گوشی ردمی Note 11T Pro

فروش ۲۷۰ هزار گوشی در یک ساعت دستاوردی بسیار چشمگیر محسوب می‌‌شود و چینی‌ها واقعا به این گوشی‌ها علاقه‌مند هستند؛ چراکه مشخصات قابل توجهی دارند.

دمی نوت ۱۱ تی پرو (Redmi Note 11T Pro) که اخیراً برای بازار چین رونمایی شده بود، روز گذشته در اولین فروش خود با استقبال درخورتوجهی روبه‌رو شد. به‌گزارش Gsmarena، مدیر کل ردمی، لو ویبینگ گزارش داد که این برند تنها در یک ساعت توانسته بیش از ۲۷۰ هزار گوشی به‌فروش برساند.

بااینکه مدیر کل ردمی جزئیات دقیقی را بیان نکرد، فرض می‌شود که این تعداد فروش به هر دو گوشی ردمی نوت 11T پرو و ردمی نوت 11T‌ پرو پلاس اختصاص دارد. درهرحال، این آمار دستاوردی بسیار چشمگیر است و به‌نظر می‌رسد چینی‌ها واقعاً این گوشی‌ها را دوست دارند.

امیدواریم که گوشی‌های مذکور در آینده راهی بازارهای دیگر نیز شوند. اگر این اتفاق بیفتد احتمالاً شرکت نام دیگری را برای بازارهای خارج از چین انتخاب خواهد کرد. شیائومی و ردمی واقعاً دوست دارند با نام‌های پیچیده بازی کنند و همچنین از تغییر برند دستگاه‌ها برای مناطق مختلف بسیار لذت می‌برند.

درهرحال، مشخصات خوب دو گوشی Note 11T Pro باعث موفقیت آن‌ها در چین شده است. ردمی نوت 11T‌پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچیLCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، تراشه Dimensity 8100 مدیاتک، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

این گوشی در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و در پنل جلو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل میزبانی می‌کند. انرژی گوشی مذکور توسط باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات تأمین می‌شود.

از سوی دیگر، ردمی نوت 11T پرو پلاس یک نسخه اضافی دیگر با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک باتری با ظرفیت کم‌تر (۴۴۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت) دارد که با سرعت ۱۲۰ وات بسیار سریع‌تر شارژ می‌شود. سایر مشخصات گوشی یکسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *