شرایط تعویض یا بازگشت کالا

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی بانیکان از شرکت‌های معتبر وارد کننده گوشی تلفن همراه تهیه شده‌اند و همگی دارای گارانتی معتبر بوده، در سامانه همتا رجیستر شده می‌باشند. ما تمام محصولات را در حین ورود به انبار بررسی می‌کنیم تا جعبه گوشی‌ها دچار مشکل نشده باشد یا برچسب‌های گارانتی آنان معتبر باشد. در طول فرایند پردازش انبار تا تحویل کالاهای شما به شرکت پست یا ماهکس یا تحویل مرسوله به شما توسط پیک بانیکان، مسئولیت سلامت محصولات با ما است. از زمانی که مرسوله شما تحویل شرکت‌های حمل و نقل شد، مسئولیت حفظ کالاها با آن شرکت‌ها یا بیمه آنان می‌باشد و بانیکان مسئولیتی نسبت به هرگونه مشکل ایجاد شده در این مدت ندارد. هنگام دریافت سفارش، چنانچه جعبه باز شده بود یا دچار مشکل بود، از دریافت آن خودداری کنید و به پشتیبانی بانیکان اطلاع رسانی کنید. در صورتی که بسته را تحویل بگیرید، از آن به بعد تمام پشتیبانی پس از فروش با شرکت گارانتی کننده محصول شما می‌باشد. بانیکان در صورتی که بسته بندی سفارش شما باز نشده باشد، تا 7 روز امکان بازگشت و تعویض دارد؛ اما در غیر این صورت بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که با تایید شرکت گارانتی کننده، محصول دچار مشکل باشد و آن شرکت ملزم به مرجوع کردن کالا باشد.

شرایط تعویض و بازگشت کالا

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی بانیکان از شرکت‌های معتبر وارد کننده گوشی تلفن همراه تهیه شده‌اند و همگی دارای گارانتی معتبر بوده، در سامانه همتا رجیستر شده می‌باشند.

ما تمام محصولات را در حین ورود به انبار بررسی می‌کنیم تا جعبه گوشی‌ها دچار مشکل نشده باشد یا برچسب‌های گارانتی آنان معتبر باشد. در طول فرایند پردازش انبار تا تحویل کالاهای شما به شرکت پست یا ماهکس یا تحویل مرسوله به شما توسط پیک بانیکان، مسئولیت سلامت محصولات با ما است.

از زمانی که مرسوله شما تحویل شرکت‌های حمل و نقل شد، مسئولیت حفظ کالاها با آن شرکت‌ها یا بیمه آنان می‌باشد و بانیکان مسئولیتی نسبت به هرگونه مشکل ایجاد شده در این مدت ندارد.

هنگام دریافت سفارش، چنانچه جعبه باز شده بود یا دچار مشکل بود، از دریافت آن خودداری کنید و به پشتیبانی بانیکان اطلاع رسانی کنید. در صورتی که بسته را تحویل بگیرید، از آن به بعد تمام پشتیبانی پس از فروش با شرکت گارانتی کننده محصول شما می‌باشد.

بانیکان در صورتی که بسته بندی سفارش شما باز نشده باشد، تا 7 روز امکان بازگشت و تعویض دارد؛ اما در غیر این صورت بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که با تایید شرکت گارانتی کننده، محصول دچار مشکل باشد و آن شرکت ملزم به مرجوع کردن کالا باشد.