نقد و بررسی سامسونگ

رندرهای جدید گوشی گلکسی S22 Ultra در فروشگاه اینترنتی بانیکان

در مقاله بانیکان خواهید خواند که پرچمدار بعدی سامسونگ، گوشی گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود و با آن که تصاویر این گوشی قبلا درز کرده بودند، ولی حالا سایت LetsGoDigital در همکاری با کاربر معروف توئیتر  “Technizo Concept”  تصاویر جدیدتری را منتشر کرده است که طراحی متفاوت بخش دوربین را نشان می‌دهند.

مدت کوتاهی پس از انتشار مجموعه تصاویر ابتدایی، کاربر “IceUniverse” توئیتر اشاره کرد سامسونگ ممکن است آرایش دوربین‌ها را به حالت عمودی تغییر دهد تا از این نظر شبیه به گوشی گلکسی نوت 10 پلاس باشد.

اگر تصاویر ماکت گوشی گلکسی اس 22 اولترا را به یاد آورید، برآمدگی دوربین به شکل حرف “P” انگلیسی بود اما رندرهای جدید نشان می‌دهند دوربین‌ها، در دو بخش کوچک‌تر قرار گرفتند. برای مشاهده کلیک کنید.

سایت LetsGoDigital اشاره می‌کند طراحی P شکل با توجه به ماکت‌هایی فرض شده بود که شرکت‌های قاب‌سازی برای تست کاورهای جدید خود استفاده می‌کنند.

گلکسی S22 Ultra بانیکان
دوربین گلکسی S22 Ultra

در مورد دوربین هیولای جدید سامسونگ شایعات ادعا می‌کنند در حالی که دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و فوق عریض 12 مگاپیکسل انتظار می‌رود با اس 21 اولترا فرق نداشته باشند، اما دو دوربین تله‌فوتو از نظر سخت‌افزاری جدید می‌شوند. دقت هر دو حسگر دوربین‌های تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر و پریسکوپ با قابلیت زوم 10 برابر مدل فعلی ممکن است از 10 به 12 افزایش پیدا کند. سایت LetsGoDigital اعتقاد دارد هر 4 دوربین قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهند داشت. در صورتی‌که گوشی گلکسی اس 21 اولترا در دوربین فوق عریض از چنین سیستمی استفاده نمی‌کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ زبان طراحی گلکسی اس 22 اولترا را تغییر دهد تا بیشتر شبیه به ظاهر نهایی گوشی گلکسی نوت 21 اولترا باشد که امسال غایب بود. به عبارت دیگر این گوشی در مقایسه با سری اس 21 ظاهری مستطیلی‌تر و شکل استوانه‌ای آن فضای داخل گوشی را به حداکثر می‌رساند تا به اندازه کافی جا برای قرارگیری اس پن باز باشد.

رندرهای منتشر شده به رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی هستند LetsGoDigital اشاره می‌کند رنگ قرمز این گوشی با رنگ دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 9 مطابقت دارد. در پایان باید بگوییم باور عموم بر این است که مدل اولترای 2022 سری گلکسی، نسل فرضی بعدی سری گلکسی نوت خواهد بود. اخیرا گزارش شده بود معرفی اس 22 اولترا که قرار بود در ژانویه باشد، به علت اولویت سامسونگ برای سری گلکسی اس 21 اف ائی به عقب خواهد افتاد. براساس اطلاعات فعلی شاید سامسونگ از سری گلکسی اس 22 اولترا در انتهای فوریه و زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

مطالب مرتبط