نقد و بررسی سامسونگ

واکاوی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

گوشی S21FE 5G

گلکسی S21 FE 5G، ویژگی پرچمداران اما ارزان‌تر

اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه بعد نسخه ارزان قیمت گلکسی S21 FE 5G از راه می‌رسد. همانطور که می‌دانید، FE مخفف Fan Edition یا نسخه طرفداران است. این تلفن همراه ویژگی‌های برتر پرچمداران سامسونگ با قیمت پایین‌تر را در اختیار دارد که شما را به سمت خرید گوشی سوق می‌دهد.

به رنگ مجموعه دوربین نگاه کنید. همگام بودن رنگ پشت دستگاه و مجموعه دوربین یکی از تفاوت‌ها با نسخه اصلی است. تلفن همراه جدید سامسونگ، با سه لنز دوربین دنیا را دنبال می‌کند. بسته به این که در کدام کشور این تلفن همراه را خریداری می‌کنید، تراشه تلفن همراه یا اسنپدراگون یا اگزینوس خواهد بود. برای خرید گوشی‌های سامسونگ کلیک کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه اکسینوسی از تراشه اگزینوس 2100 استفاده می‌کند. جدیدترین تراشه سامسونگ از یک هسته کورتکس A78 با سرعت 3 گیگاهرتز، سه هسته A78 با سرعت 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55 با سرعت 2.2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد.

ترکیب این تراشه شباهت زیادی به دایمنسیتی 1200 دارد البته که تراشه سامسونگ با معماری 5 نانومتری ساخته می‌شود. سرعت کلاک هر هسته پردازش اگزینوس نیز بیش‌تر است. یک نسخه از 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی مالی G78 قدرت می‌گیرد. این تلفن همراه با مشخصات گفته شده توان اجرای اکثر بازی‌های موجود در گوگل پلی را دارد و زمان ورود به بازار، اندروید 11 روی دستگاه نصب است.

تلفن همراه جدید سامسونگ از یک نمایشگر با کیفیت FHD پلاس استفاده می‌کنیم. کیفیت FHD پلاس در این تلفن همراه برابر با 2009 در 1080 پیکسل است. حاشیه نمایشگر هم‌چنان نازک باقی ماند و یک سوراخ در بالای نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی وجود دارد.

گلکسی S21 FE 5G
گلکسی S21 FE 5G

دیگر مشخصات گلکسی S21 FE 5G در مجله بانیکان

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشیِ آینده‌ی سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با تعداد رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند. در کنار این مورد، یک دوربین سه‌گانه 32 مگاپیکسلی در قاب پشت، شامل دوربین عریض 12 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی که به شما نگاه می‌کند.

امیدواریم همیشه لبخند شما را شکار کند. وظیفه تامین انرژی روی دوش یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که یک شارژر با سرعت 25 وات نیز با آن همراه خواهد بود.

دوربین گلکسی S21 FE 5G بانیکان
دوربین گلکسی S21 FE 5G

مطالب مرتبط