اخبار تکنولوژی

اپل در حال آزمایش کردن وتغییر شارژر آیفون به USB-C است

اپل در حال آزمایش کردن وتغییر شارژر آیفون به USB-C است

اپل و آزمایش شارژ USB-C

پس از سال‌ها شایعات، اپل بالاخره می‌تواند کانکتور لایتنینگ خود را با درگاه شارژ USB-C در مدل‌های آینده آیفون جایگزین کند. در گذشته شایعاتی درباره این موضوع شنیده‌ایم، اما همه چیز می‌تواند واقعاً رو به جلو باشد، زیرا اکنون توسط مارک گورمن گزارش شده است که اپل در حال آزمایش پورت‌های USB-C در آیفون‌ها است.

این تغییر به طور بالقوه به عنوان پاسخی به پیشنهاد اخیر در اروپا که می تواند چشم انداز الکترونیک قاره را تغییر دهد، آزمایش می شود. کسانی که امیدوارند این تغییر در سال جاری رخ دهد، منتظر نباشند، زیرا تغییر اپل به USB-C به احتمال زیاد تا سال 2023 رخ نخواهد داد. در حالی که این ممکن است برای اکثر افراد یک تغییر خوشایند باشد، برخی از کاربران سایر محصولات و لوازم جانبی اپل ممکن است احساس کنند که این تغییر میتواند چالشی باشد

طبق گزارش ها، اپل برای حفظ هماهنگی بین محصولات جدید و قدیمی خود، در حال آزمایش آداپتوری است که USB-C را به لایتنینگ تبدیل می کند.

اگرچه ممکن است این یک تغییر بزرگ به نظر برسد، اپل در حال حاضر دستگاه های USB-C زیادی در بازار دارد. این شرکت از پورت USB-C برای برخی از آیپدهای خود استفاده می کند و همچنین این پورت را در مک های خود نیز گنجانده است. اگر این تغییر اتفاق بیفتد، امیدواریم مصرف کنندگان مزایای زیادی مانند شارژ سریعتر و سرعت انتقال داده سریعتر را ببینند.

باید دید که آیا اپل به طور کامل به USB-C متعهد می شود و تغییری جهانی را به یکی از نمادین ترین خطوط تولید خود تبدیل می کند. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل مدل های مختلفی برای مناطق مختلف داشته باشد. صرف نظر از این، این تغییر می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. جالب است که ببینیم اپل چگونه مشکل USB-C را هدایت می کند و چه نوع راه حل هایی ممکن است ایجاد کند. آیا این شرکت به طور کامل به USB-C در محصولات خود متعهد می شود یا این شرکت تنها با تولید دستگاه های USB-C برای بازار اروپا، مشکل را برطرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *